Daca vrei sa desfasori o campanie de marketing pentru firma ta si nu stii ce sa alegi, noi iti oferim solutia: aroma marketingul.
Campaniile clasice de marketing ofera rezultate din ce in ce mai slabe, intrucat oamenii au nevoie de un concept nou pentru a fi atrasi, nemafiind impresionati de metodele folosite atat de intens. Astfel, ca o prelungire a marketingului vizual a aparut aroma marketingul, care foloseste odorizante profesionale ce raspandesc in spatiul comercial arome reconfortante.
Impactul mirosului se face imediat si genereaza comportamente, stari si emotii. Clientii devin mai relaxati, sunt mai fericiti si se simt confortabil. Aceasta este o stare care genereaza rezultate in vazari, intrucat aceasta stare ii face sa fie dispusi la achizitii si decizii noi.
Practic, clientii vor percepe produsele ca fiind de mai buna calitate atunci cand sunt asociate unui miros subtil. Oamenii intra intr-o relatie senzoriala cu produsele, percepandu-le altfel si retinandu-le mult mai usor.
Uleiurile esentiale folosite in odorizantele profesioniste au rolul de a crea o stare de bine si de a trezi diferite amintiri frumoase, astfel consumatorii vor retine ca in magazinul tau au avut parte de o experienta reconfortanta. Prin aroma marketing relatia unui brand cu clientii sai se personalizeaza si se individualizeaza. Obositi de metodele agresive de vanzare, oamenii vor aprecia cu siguranta aceasta abordare noua si vor veni sa cumpere de la tine doar pentru ca acolo au avut o experienta placuta pe care vor sa o repete.
Sa nu uitam ca majoritatea oamenilor merg la cumparaturi pentru ca vor sa se relaxeze si sa se deconecteze putin de la problemele cotidiene, asa ca un magazin cu mirosuri subtile este exact ceea ce au nevoie pentru a intregi aceasta stare.
Aromele diferitelor uleiuri esentiale nu sunt destinate doar spatiilor comerciale, ci sunt ideale in orice domeniu sau sector de activitate unde oamenii conteaza. Poti sa folosesti odorizante profesioniste intr-o cladire de birouri, pentru a crea un spatiu de lucru cat mai placut, in clinici sau receptii, in hoteluri si restaurante.
Echipa noastra pune la dispozitie o gama variata de arome, trebuie doar sa o alegi pe cea care crezi ca iti reprezinta mai bine publicul tinta.
Stimularea simturilor reprezinta cheia succesului oricare afaceri, iar stimularea simtului olfactiv va intregi experienta pe care spatiul tau o propune clientilor.
Aroma marketingul capata o din ce in ce mai mare raspandire, iar succesului lui vine dupa o perioada indelungata in care s-a studiat comportamentul consumatorilor in spatii cu si fara mirosuri. Rezultatele au fost surprinzatoare, constatandu-se ca folosirea mirosului a cresct vanzarile intr-un mod considerabil.
Sa luam un exemplu banal: doua perechi de pantofi identice au fost evaluate de catre aceeasi persoana in incaperi diferite, una fara miros si una in care se raspandise un miros floral. Rezultatul? Persoana al carui comportament a fost suspus testului a considerat ca perechea de pantofi din camera in care s-a folosit aroma este superioara calitativ celeilalte.
Recomandarea noastra este sa adaugati un plus de miros oricarei strategii pe care o aveti deja aplicate. Rezultatele nu vor intarzia sa apara!
Leave a Comment