Prima impresie pe care ne-o formam atunci cand intram intr-o incapere implica vazul, auzul si mirosul. Ulterior, in amintirea noastra nu se pastreaza neaparat foarte multe detalii, dar in mod sigur pastreaza senzatia pe care am avut-o. Nu ne amintim cu usurinta ce am facut, ce am vazut sau ce am auzit in anumite momente ale vietii noastre, dar ne amintim cum ne-am simtit, daca am avut o experienta placuta sau neplacuta. Strans legat de aceasta perceptie afectiva a evenimentelor se afla simtul olfactiv. Mirosul dintr-o incapere ne poate face sa ne simtim inconfortabil si sa ne dorim sa iesim de acolo cat mai repede sau, din contra, ne poate relaxa, ne poate face sa ne simtim in largul nostru si sa ne dorim sa ne petrecem cat mai mult timp in spatiul respectiv.
Pornind de la cele de mai sus, promovarea unei afaceri a capatat recent noi intelesuri, marketingul bucurandu-se de o componenta noua, promitatoare: aroma-marketingul. Practic, oamenii de stiinta au descoperit lucruri uimitoare despre arome si felul in care acestea pot determina comportamentul cumparatorilor, al lucratorilor, vizitatorilor, pacientilor s.a.m.d, in functie de specificul fiecarei afaceri in parte.
Astfel, aromaterapia a cunoscut o dezvoltare spectaculoasa in Occident si recent si la noi in tara, intrucat oamenii doresc sa-si personalizeze afacerile si sa aduca un aer energic in orice spatiu de lucru. De aceea, ei au apelat la odorizante profesionale si arome in functie de comportamentul pe care doresc sa-l obtina.
Va invitam si pe voi sa patrundeti in lumea fascinanta a aromelor si sa va lasati cuceriti de parfumurile care mai de care mai imbitoare. Acasa, la birou, la firma, magazin, hotel, librarie, clinica medicala, depozit, absolut orice spatiu mic sau mare are nevoie de un plus de vitalitate. Oamenii vor aprecia senzatiile pe care le vor experimenta, vor fi mai dinamici, mai motivati, mai relaxati, dornici sa descopere ce vrei sa le oferi in acest cadru gandit atat de minutios doar pentru confortul lor.
Renunta la reclamele clasice atat de banale si de raspandite si apeleaza la un parfum subtil, care sa le reaminteasca oricand clientilor tai de serviciile tale. Intr-o atmosfera prietenoasa, relaxanta si reconfortanta orice se reintoarce cu drag.
Aromele pe care vi le punem la dispozitie sunt bazate pe uleiuri esentiale si nu au aditivi chimici. Utilizate in odorizantele noastre profesionale vor raspandi un parfum discret pentru un timp indelungat. Implementarea unei strategii bazate pe parfumuri ambientale este o solutie economica ale carei rezultate sunt imediate. Iscent va pune la dispozitie aparate profesionale cu un design deosebit, usor de integrat in orice decor si arome relaxante, prospete si reconfortante, bazate pe fructe si plante cu proprietati terapeutice.
Echipa noastra te poate ajuta in alegerea unei arome potrivite pentru spatiul tau si a aparatelor necesare in functie de marimea acestuia. Poti chiar sa diversifici aromele pana vezi care se potriveste cel mai bine si este apreciata atat de personal, cat si de clienti.
Tu ce aroma preferi?
Leave a Comment